ממשלת השמאל בפתח: בנט צפוי להודיע על הצטרפות לממשלת לפיד

    איתי גדסי 1 Comment on ממשלת השמאל בפתח: בנט צפוי להודיע על הצטרפות לממשלת לפיד

    יו"ר ימינה שובר שמאלה עוד הסוף, בראשון בערב צפוי בנט להודיע על תמיכה בהקמת ממשלת השמאל תמיכתו ובתמיכת סער | ברשון בבוקר תתכנס ישיבת ימינה ברעננה

    בנט ולפיד צילום: Miriam Alster/FLASH 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת השמאל בתמיכת בנט וסער יוצאת לדרך: יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט צפוי להודיע מחר (ראשון) בערב כי הוא תומך בהקמת ממשלת שמאל של ח"כ יאיר לפיד בתמורה למינוי כראש ממשלה, בנוסף, צפוי ח"כ יאיר לפיד כבר ביום שני לנשיא המדינה ראובן ריבלין כי עלה בידו להרכיב ממשלה, לפיד יציג את הממשלה לנשיא, כך חושף עמית סגל.

    מימינה נמסר: סיעת ימינה תתכנס מחר (ראשון) בשעה 10:00 ברעננה, במהלכה יעדכן יו"ר ימינה, נפתלי בנט, את חברי הסיעה בהתפתחויות הימים האחרונים. הישיבה סגורה לתקשורת.

    ברע"ם הבהירו כי יתמכו בכל ממשלה שתקום בתנאי שתענה לצרכים שיציגו לטובת החברה הערבית.

    ראש הממשלה הפציר בשישי האחרון בח"כ בנט לחזור אל גוש  הימין ולהקים ממשלת ימין שנמצאת בהישג יד.

    מהליכוד נמסר: "יש עוד מי שמאמין שבנט לא דוהר לשמאל? אנשי הימין, תתעוררו. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין, והוא רץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. הם מתכוונים להודיע על כך ביממה הקרובה ולהשביע את ממשלת השמאל בשבוע הבא".

    עוד נמסר: "ההונאה היא בלתי נתפסת: זו לא רק הפרה בוטה של כל ההבטחות של בנט מלפני כמה שבועות, אלא גם מלפני כמה ימים, כשבנט אמר במהלך הלחימה נגד החמאס שממשלת שמאל ירדה מהפרק. מה נשתנה? כלום. בנט ברח לשמאל ו״ימינה״ הפכה ״לשמאלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הזמן שבנט יעיף את הסרוגה הקטנטנה מראשו לכל הרוחות.
      עוכר ישראל.